Broschyren

Under 2012 gjorde vi klart en broschyr som är resultatet av kommunikationsplattform skapats utifrån vilken varumärket Gnesta nu kan utvecklas och kommuniceras. Nyckelorden är Naturnära, Lättillgängligt, Personligt och Företagsamt i Sörmland. För det är just så vi enligt undersökningen vill att Gnesta ska uppfattas!

På följande sidor i broschyren möter du ett antal Gnestabor vars syn på livet i Gnesta, tillsammans med faktauppgifter från undersökningen, väl representerar dessa nyckelord. De här personerna är mycket stolta över sitt Gnesta! Förhoppningsvis känner du detsamma när du har läst färdigt. För tanken är att denna skrift, ska hjälpa till att utveckla Gnestas attraktionskraft. Gnesta som en fantastisk plats för boende, besökare och företagande.
Naturnära. Lättillgängligt. Personligt. Företagsamt.
Med hjälp av nyckelorden kan vi nu lättare svara på frågan varför man ska välja Gnesta! bilden av Gnesta…..

Här kan du klicka för att ladda ner hela broschyren som en pdf.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>